vrijdag 20 mei 2011

20 mei 2011 #5

yes, long time ago. Had het ook erg druk met school en met vrienden en dan mag ik mijn liefde natuurlijk ook niet vergeten. Heb voor school hard geknokt om niveau 4 jeugdzorg te halen maar is me helaas niet gelukt dus heb besloten niveau 4 onderwijsassistent te gaan beginnen gewoon weer vooraan beginnen, 1 jaar voor niks maar ik heb zometeen misschien wel iets wat me echt leuk lijkt. Nu ik dus voor dit heb gekozen heb ik ook een stukje meer rust omdat ik weet wat ik wil, ik slaap beter en heb minder stress. Ondertussen ook alweer 17 geworden, geen groot feestje gehouden natuurlijk want 17 is geen bijzondere leeftijd. Wel was het fijn om al mijn vrienden weer even te kunnen zien die ik door werk en school een hele tijd niet heb kunnen spreken. Heb helaas ook geen tijd gehad om echt te fotograferen maar ben wel een klein weekendje op vakantie geweest en daar paar mooie foto's kunnen schieten, ik was in medemblik en aangezien mij opa en mijn oom heel erg van vissen houden heb ik een paar vissen er op gezet en een leuk eendje met een visje in de snavel voor de jongen. En daarbij komt het ook nog eens dat ik heb besloten om over te stappen naar een ander voetbalclub te gaan namelijk naar onze buren NEO. Dit seizoen is gelukkig afgelopen dus heb ik elke zaterdagmiddag rust en kan ik keer lekker weer shoppen en leuke dingen doen met vriendinnen en vrienden. Ik vind het voor nu wel weer genoeg geweest want zit op school en moet bezig zijn met alle eindopdrachten. Hoop dat ik er weer aan denk snel te typen hier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten